Τρεις νίκες για τις γηπεδούχες και ένα διπλό στην πρεμιέρα των πλέι-οφ στο πρωτάθλημα γυναικών Κ-18
Με τρείς ομάδες να κερδίζουν εντός έδρας και μια εκτός, τελείωσαν οι πρώτες αναμετρήσεις για την προημιτελική φάση των πλέι-οφ στο γυναικείο πρωτάθλημα ΟΠΑΠ κάτω των 18.

