Διέλυσε την ΕΝΠ η Ανόρθωση και τερμάτισε στη 2η θέση ενόψει της Β' φάσης... (ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ)
Με εντός έδρας νίκη για την Ανόρθωση επί του Ένωσης με 100-39, ολοκληρώθηκε στην αίθουσα της 2ης τεχνικής σχολής Λεμεσού, τόσο η 22η αγωνιστική για την 1η φάση της ΟΠΑΠ Basket League, αλλά και ολόκληρη η 1η φάση.

