Ξεκίνησε το μπαράζ... ενίσχυσης, έρχονται κι άλλοι!
Μετά την ανακοίνωση της παραμονής του Βέσκο Μιχαΐλοβιτς ο Εθνικός άρχισε την... ενίσχυση.




Αναλυτικά η δήλωση του:
Για τους Κύπριους παίκτες: «Ποντάρουμε πολλά σε Κύπριους ποδοσφαιριστές. Είμαστε σε καλό δρόμο για τον προγραμματισμό όμως πρέπει να υπάρχει και το πράσινο φως από τον προπονητή. Μένουν οι Νεοφύτου, Ψύχας, Μιχαήλ, Χριστοφόρου, Παντελή και ο Ματθαίου».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις