Ξεκίνησε το μπαράζ... ενίσχυσης, έρχονται κι άλλοι!
Μετά την ανακοίνωση της παραμονής του Βέσκο Μιχαΐλοβιτς ο Εθνικός άρχισε την... ενίσχυση.




Ο Κύπριος τερμτοφύλακας μένει ελεύθερος και ο εκπρόσωπος Τύπου της Ομόνοιας 29Μ, Μιχέλλης Φιλίππου σε ερώτηση που δέχθηκε τόνισε ότι τους ενδιαφέρει η περίπτωση του.
Οι δύο πλευρές είναι σε συζητήσεις και μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα φανεί εάν θα βάλει τα πράσινα ο Μιχαήλ.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις