Επιβλητική Καρμιώτισσα στο «Αμμόχωστος», έριξε ΤΡΙΑΡΑ και βγήκε από τη ζώνη του υποβιβασμού!
Κάνοντας ένα εξαιρετικό πρώτο ημίχρονο, η Καρμιώτισσα επικράτησε με 0-3 του Οθέλλου στο «Αμμόχωστος για τη 19η αγωνιστική, ανέβηκε στους 14 πόντους και για πρώτη φορά φέτος, βγήκε από τη ζώνη του υποβιβασμού, αφού ανέβηκε στην 11η θέση!


