Ισόπαλη η... παρτίδα στην «Αρένα», με κερδισμένο τον ΑΠΟΕΛ!
Μετά από ένα δυνατό και αμφίρροπο παιχνίδι, ΑΕΚ και Άρης συμβιβάστηκαν στο ισόπαλο 1-1 και πήραν από ένα βαθμό, με τον πρωτοπόρο ΑΠΟΕΛ να είναι ο... κερδισμένος από αυτή τη μάχη, αφού αύξησε τις διαφορές από τις δύο ομάδες!


