ΓΚΑΓΙΕΓΟ: «Δεχθήκαμε ένα πάρα πολύ δυνατό χαστούκι - Το πρώτο γκολ ήταν από θέση οφσάιντ»
Δείτε τι δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου στο «Αντώνης Παπαδόπουλος», μετά το τέλος του προημιτελικού κυπέλλου ανάμεσα στην Ανόρθωση και τον Άρη, ο προπονητής της Αμμοχωστιανής ομάδας, Νταβίντ Γκαγιέγο.

