Το συγκινητικό «αντίο» του Ζοάο Μάριο στον Ολυμπιακό μετά από δύο χρόνια

Το συγκινητικό «αντίο» του Ζοάο Μάριο στον Ολυμπιακό μετά από δύο χρόνια

Με ανάρτησή του στα social media o Ζοάο Μάριο είπε το "αντίο" του στον Ολυμπιακό.

«Ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο της καριέρας μου στον Ολυμπιακό 🟢⚫️ φτάνει στο τέλος του.

Ήταν δύο χρόνια γεμάτα αφοσίωση, θυσίες και πολύτιμες εμπειρίες, με στιγμές χαράς αλλά και δυσκολίες, πάντα όμως με προσήλωση στην επίτευξη των στόχων που είχαμε θέσει.

Κρατώ μαζί μου εξαιρετικές αναμνήσεις και αισθάνομαι βαθιά ευγνωμοσύνη προς όλους όσοι αποτέλεσαν μέρος αυτής της διαδρομής.

Εύχομαι στον σύλλογο και σε όλους όσοι συνδέονται με αυτόν κάθε επιτυχία στο μέλλον».

 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη João Mário (@joao_mario_fernandes77)

 

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ανόρθωση: Ριζική αναδιάρθρωση και εκσυγχρονισμός στις ακαδημίες – Η νέα δομή

Ανόρθωση: Ριζική αναδιάρθρωση και εκσυγχρονισμός στις ακαδημίες – Η νέα δομή

Η Ανόρθωση ανακοινώνει τη ριζική αναδιάρθρωση και τον εκσυγχρονισμό της Ακαδημίας Ποδοσφαίρου της, μέσω της εισαγωγής ενός νέου, σύγχρονου μοντέλου διοίκησης και λειτουργίας.