«Ο Άρης έχει ανοιχτή γραμμή και με τον Μαντσίνι με τον οποίο μίλησε και τον Γενάρη, αλλά ο Αργεντίνος προτίμησε τελικά να πάει στην Κύπρο», αναφέρεται σχετικά...
Να θυμίσουμε πάντως, ότι στην ανακοίνωση του ΑΠΟΕΛ στις 31 Ιανουαρίου του 2026 για την απόκτηση του Μαντσίνι, τονιζόταν ότι ο 29χρονος άσος υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας διάρκειας 2,5 ετών.
Σημειώνουμε ότι ο Μαντσίνι αγωνίστηκε για 3,5 χρόνια (σσ. από τον Αύγουστο του 2019 μέχρι τον Γενάρη του 2023) στον Άρη Θεσσαλονίκης και ξέρουν από πρώτο χέρι την αξία του.