Ξανά με Μασέκο στην 11άδα η Νότια Αφρική για το... όνειρο των «16»!
Ο Μασέκο είναι στο αρχικό σχήμα της Νότιας Αφρικής και στον αποψινό (22:00) νοκ-άουτ αγώνα για τη φάση των «32» με αντίπαλο τον Καναδά.




Αναλυτικά:
«Είμαι πολύ χαρούμενος για το τέρμα αλλά και για τη νίκη. Το αξίζαμε, δουλέψαμε σκληρά. Δεν αρχίσαμε όπως θα θέλαμε αλλά αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Η νοοτροπία, όταν έχεις αυτή τη νοοτροπία ξέρεις ότι πάντα πρέπει να κερδίζεις. Είμαστε οι πρωταθλητές και έτσι σκεφτόμαστε. Θέλουμε να συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο και να φτάσουμε εκεί που αξίζουμε στην κορυφή του πρωταθλήματος».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις