Απέμειναν τα... τυπικά για Γιαννιώτα
Ο Γιάννης Γιαννιώτας αναμένεται να επεκτείνει για ακόμη μία σεζόν την παραμονή του στους «κιτρινόμαυρους».




Αναλυτικά:
«Συγχαρητήρια στο ΑΠΟΕΛ για τη νίκη. Ήρθαμε στο ΓΣΠ για να διεκδικήσουμε τη νίκη. Πατούσαμε καλά στο γήπεδο και από το πουθενά βρεθήκαμε να χάνουμε. Νωρίτερα πετύχαμε γκολ που ακυρώθηκε, θέλω να το δω. Στο β’ ημίχρονο κυριαρχήσαμε, χάσαμε ευκαιρία για να μειώσουμε και ένα ατομικό λάθος έφερε το 3-0. Τα παιδιά δεν σταμάτησαν, σκόραραν, είχαν δοκάρια για να μπούμε στο παιχνίδι αλλά χάσαμε. Συνεχίζουμε, η ομάδα είναι καλή, είχαμε και έχουμε δύσκολο πρόγραμμα. Υπομονή και η ομάδα θα πάρει τους βαθμούς που πρέπει».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις