Γιαννακόπουλος: «Δεν κοιτάμε τι κάνουν οι αντίπαλοί μας - Βεβαίως και θέλουμε να περάσουμε τη Ρεάλ…»
Τι απάντησε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος σε ερώτηση που έγινε για το εάν η πίεση είναι μεγαλύτερη μετά την επιτυχημένη σεζόν που είχε ο Ολυμπιακός.




«Ξεκινήσαμε καλά το παιχνίδι, μετά χάσαμε το ρυθμό μας, ισοφαριστήκαμε. Στο δεύτερο μέρος σκοράραμε, επιβληθήκαμε και πήραμε τη νίκη.
Είναι η 4η σερί νίκη και βλέπουμε το επόμενο παιχνίδι με το ΑΠΟΕΛ και θέλουμε τη νίκη. Ο κόσμος μας βοήθησε και τον ευχαριστούμε. Στο ντέρμπι θα τα δώσουμε όλα και το μόνο που θέλουμε είναι η νίκη.»
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις