Δημητρίου: «Κάπου πρέπει να σταματήσει αυτό, με το που χάσει μια ομάδα αμέσως να τα ρίχνει στη διαιτησία»

Δημητρίου: «Κάπου πρέπει να σταματήσει αυτό, με το που χάσει μια ομάδα αμέσως να τα ρίχνει στη διαιτησία»

Δηλώσεις στη Cytavision έκανε μετά το τέλος του αγώνα στο Δασάκι ανάμεσα στον Εθνικό και την ΑΕΚ, ο εκπρόσωπος Τύπου της Λαρνακιώτικης ομάδας, Κυριάκος Δημητρίου.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Μόλις τώρα διαβάσαμε τις δηλώσεις από πλευράς Εθνικού για τη διαιτησία. Νομίζω ότι κάπου πρέπει να σταματήσει να γίνεται αυτό το πράγμα, με το που χάσει μια ομάδα αμέσως να τα ρίχνει στη διαιτησία και να προσπαθεί να κερδίσει εντυπώσεις. Ένα παιχνίδι που κερδίσαμε 3-0, μια νίκη πεντακάθαρη, ο αντίπαλος δεν μας έφτιαξε ούτε υποψία φάσης σε ολόκληρο το 90λεπτο. Τι ήθελαν δηλαδή, να μην δει την κόκκινη κάρτα ο Μπογκατίνοφ;».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Αποκάλυψη που σοκάρει για Ραφίνια: «Έχει σοβαρό οικογενειακό και οικονομικό πρόβλημα»!

Αποκάλυψη που σοκάρει για Ραφίνια: «Έχει σοβαρό οικογενειακό και οικονομικό πρόβλημα»!

Δύσκολες στιγμές φαίνεται πως περνά ο Ραφίνια, καθώς ο τραυματισμός που υπέστη με τη Βραζιλία ήρθε να προστεθεί σε μια περίοδο κατά την οποία το όνομά του βρίσκεται στο επίκεντρο έντονων φημών.