Έρχεται... λύση για το εμπάργκο στην Ομόνοια
Λόγω της υπόθεσης με τον Γέσπερ Γιάνσον η Ομόνοια δεν έχει δικαίωμα εγγραφής ποδοσφαιριστών.




Εκτός από τους πολύτιμους τρεις βαθμούς που πήρε η Κυπριακή ομάδα και την διατηρούν με αξιώσεις στο κόλπο της πρόκρισης, έβαλε και στα ταμεία της ένα σεβαστό ποσό ως πριμ νίκης από την UEFA...
Συγκεκριμένα, οι πρωταθλητές Κύπρου θα εισπράξουν το ποσό των 630.000 ευρώ!
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις