ΤΟΣΑ εισιτήρια «κόπηκαν» στον αγώνα Άρης-Ρέιντζερς

ΤΟΣΑ εισιτήρια «κόπηκαν» στον αγώνα Άρης-Ρέιντζερς

Περισσότεροι από 4000 φίλαθλοι έδωσαν το παρών τους στο στάδιο «Αλφαμέγα», στον αποψινό αγώνα του Άρη με τη Ρέιντζερς, για τη 2η αγωνιστική των ομίλων του Γιουρόπα Λιγκ.

Συγκεκριμένα, «κόπηκαν» συνολικά 4216 εισιτήρια.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Έρχεται... λύση για το εμπάργκο στην Ομόνοια

Έρχεται... λύση για το εμπάργκο στην Ομόνοια

Λόγω της υπόθεσης με τον Γέσπερ Γιάνσον η Ομόνοια δεν έχει δικαίωμα εγγραφής ποδοσφαιριστών.