Δραπέτευσε από την Περιστερώνα με το διπλό ο Οθέλλος και παρέμεινε ΖΩΝΤΑΝΟΣ!
Με «χρυσό» σκόρερ τον Σούτο στο 9ο λεπτό, ο Οθέλλος έφυγε με το πολύτιμο τρίποντο από την Περιστερώνα, επικρατώντας της Δόξας με 0-1 και την προσπέρασε, ανεβαίνοντας στους 23 πόντους και μειώνοντας στο -5 από την Καρμιώτισσα.


