Σπύρου: «Να καθοριστεί εθνική στρατηγική πολιτική για τον αθλητισμό»
Κάθε δύο χρόνια η Εθνική μας Ομάδα του στίβου καλείται να αγωνιστεί στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ομάδων, το οποίο αποτελεί τον «καθρέφτη» του βάθους και της δυναμικής μας σε όλα σχεδόν τα Ολυμπιακά Αγωνίσματα.

