ΑΠΟΕΛ: Κάλεσμα στα μέλη για την Ετήσια Γενική Συνέλευση στις 9 Ιουλίου
Με ανακοίνωση του, το σωματείο ΑΠΟΕΛ κάνει κάλεσα στα μέλη για την Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση η οποία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 9 Ιουλίου.



"Ήρθε η στιγμή να κλείσει ένας όμορφος κύκλος που ξεκίνησε το 2021. Μετά από πέντε χρόνια γεμάτα εμπειρίες, στιγμές, χαρές και δυσκολίες, αποφάσισα να αποχωρήσω από την ομάδα. Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους τους συμπαίκτες, τους προπονητές, τους φιλάθλους και όσους στάθηκαν δίπλα μου σε αυτή τη διαδρομή.
Είχα την τιμή να συνεργαστώ με δύο διαφορετικά διοικητικά συμβούλια, τα οποία, το καθένα με τον δικό του τρόπο, εργάστηκαν με μοναδικό στόχο το καλό και την πρόοδο της ομάδας. Τους ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια. Δυστυχώς, ο τραυματισμός μου δεν μου επέτρεψε να βοηθήσω την ομάδα όσο θα ήθελα την φετινή χρονιά. Φεύγω γεμάτος όμορφες αναμνήσεις, δυνατές φιλίες και στιγμές που θα με συνοδεύουν για πάντα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους".
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις