Αυτό είναι το νέο ΔΣ του Ολυμπιακού με πρόεδρο τον Πέτρο Σάββα
Καταρτίστηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ολυμπιακού Λευκωσίας, το οποίο εξελέγη από τη Γενική Συνέλευση του Σωματείου στις 08/06/2026 και θα έχει θητεία δύο ετών.




Αναλυτικά:
«Ήμασταν οι πρώτοι που βρήκαμε ευκαιρίες. Το πρώτο γκολ ήρθε από κακή απομάκρυνση από εμάς. Στο δεύτερο ημίχρονο ανεβάσαμε τις γραμμές, όμως δυστυχώς στην πρώτη φάση, μας έκαναν τη ζημιά στο τρανζίσιον. Η Πάφος στη συνέχεια διαχειρίστηκε το προβάδισμα της, εμείς πηγαίναμε προς την περιοχή, όμως δεν μπορούσαμε να σκοράρουμε. Η χρονιά είναι αποτυχημένη βαθμολογικά, όμως θα παίξουμε για το κλαμπ και την ιστορία μας και στα τελευταία δύο παιχνίδια. Θα δώσουμε και ευκαιρίες σε άλλους παίκτες. Ήδη το κάνουμε. Δεν μπορώ να έχω παράπονο, όμως δυσκολευόμαστε στο σκοράρισμα. Ευχαριστούμε τον κόσμο μας που ήρθε σήμερα στην Πάφο».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις