Αυτό είναι το νέο ΔΣ του Ολυμπιακού με πρόεδρο τον Πέτρο Σάββα
Καταρτίστηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ολυμπιακού Λευκωσίας, το οποίο εξελέγη από τη Γενική Συνέλευση του Σωματείου στις 08/06/2026 και θα έχει θητεία δύο ετών.




Σύμφωνα με δημοσίευμα της Bizim.Media (Δείτε το ΕΔΩ), μετά τις Μπαΐα και Φλαμένγκο που επέδειξαν ενδιαφέρον για τον παίκτη κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν, ο επόμενος σύλλογος που ενδιαφέρεται για την απόκτηση του είναι ο ΑΠΟΕΛ...
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα: «Ο κυπριακός σύλλογος ΑΠΟΕΛ, φέρεται να έχει προτείνει στην Καραμπάχ έναν ποδοσφαιριστή ως αντάλλαγμα, ενώ είναι έτοιμος να καταβάλει και χρηματική αποζημίωση. Οι διαπραγματεύσεις αναμένεται να ξεκινήσουν μετά το τέλος της σεζόν».
Σημειώνουμε ότι ο Σίλβα ο οποίος αγωνίζεται στην Καραμπάχ από το 2023, έχει συμβόλαιο με τους Αζέρους μέχρι τις 30 Ιουνίου του 2027.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις