Ένταση έξω από το ΓΣΠ - Αποδοκιμασίες και υβριστικά συνθήματα κατά Πετρίδη και εταιρείας

Ένταση έξω από το ΓΣΠ - Αποδοκιμασίες και υβριστικά συνθήματα κατά Πετρίδη και εταιρείας

Μετά τη λήξη του αγώνα κυπέλλου στο ΓΣΠ ανάμεσα στον ΑΠΟΕΛ και την ΕΝΠΟ, οπαδοί των «γαλαζοκιτρίνων» συγκεντρώθηκαν έξω από το γήπεδο, όπου κατευθύνθηκαν προς τη Δυτική κερκίδα και εξέφρασαν για μία ακόμη φορά, την έντονη δυσαρέσκεια τους για την κακή της ομάδας τους και γενικότερα, για όλα όσα συμβαίνουν στον ΑΠΟΕΛ.

Συγκεκριμένα, αποδοκίμασαν έντονα τον πρόεδρο, Πρόδρομο Πετρίδη, ενώ δεν έλειψαν και τα υβριστικά συνθήματα κατά της διοίκησης της εταιρείας. 

Όπως γίνεται αντιληπτό, το κλίμα στον ΑΠΟΕΛ είναι ιδιαίτερα τεταμένο και μένει να δούμε ποια θα είναι η συνέχεια...

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Καλωσόρισμα από Ομόνοια 29Μ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Καλωσόρισμα από Ομόνοια 29Μ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Η Ομόνοια 29Μ καλωσόρισε τον Μόδεστο Σωτηρίου.Ο 33χρονος αριστερός μπακ επιτρέφει στους πράσινους.