Και δεύτερη παραίτηση προπονητή από ομάδα που αποκλείστηκε από το Μουντιάλ!
Ο Στιβ Κλαρκ το έκανε με την οριστικοποίηση του αποκλεισμού της Σκωτίας, ο Χονγκ Μιούνγκ-Μπο το έπραξε μερικές μέρες αφότου η Νότια Κορέα αποχαιρέτησε το φετινό Μουντιάλ.




Αναλυτικά:
ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ!
Σας ευχαριστούμε! 🩵
——
𝗦𝗢𝗟𝗗 𝗢𝗨𝗧!
Thank you Pafians! 🩵
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις