Έκαμαν «μεσοβέζικες» δουλειές με τον Σένσι…
Η χθεσινή είδηση ότι η ΤΣΣΚΑ Σόφιας θα πληρώσει την ρήτρα αποδέσμευσης του Σένσι, έχει προκαλέσει στεναχώρια και απογοήτευση στους οπαδούς της Ανόρθωσης.



Με την λήξη του αγώνα στο ΓΣΠ, ξεκίνησαν τα πανηγύρια και αρκετοί φίλοι της ομάδας, εισήλθαν στον αγωνιστικό χώρο.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις