Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός στηρίζει την προσπάθεια για τη διεξαγωγή του «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο ΟΑΚΑ!
Στο πλευρό της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR είναι η ΠΑΕ για να διεξαχθεί το «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο ΟΑΚΑ!




Τι είπε:
Αν επιμένει στην πρόβλεψη του ότι ο Άρης θα πάρει τον τίτλο: «Βεβαίως επιμένω. Είναι η καλύτερη ομάδα. Είδαμε όλοι πως έχασε από την Ομόνοια. Με όλο τον σεβασμό προς την Ομόνοια, μια ομάδα ήταν στο γήπεδο».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις