Παπαδόπουλος: «Ο Κακουλλής είναι ποδοσφαιριστής του Άρη»
Στον ΣΠΟΡ FM 95 και στην εκπομπή «Κάνε Παιχνίδι» με την Στέλλα Σωκράτους μίλησε ο υπεύθυνος επικοινωνίας του Άρη, Κώστας Παπαδόπουλος για όλα όσα αφορούν την ομάδα του.




«Στο ποδόσφαιρο υπάρχουν δύο ημίχρονα. Στο α' ημίχρονο δεν ήμασταν στο γήπεδο, ήμασταν τραγικοί, χάσαμε μπάλες παίξαμε αργά, δεν παίξαμε κάθετα. Είπαμε κάποια πράγματα στο ημίχρονο. Στο β' ημίχρονο μπήκαμε πολύ δυνατά είχαμε ευκαιρίες, ισοφαρίσαμε αλλά είδα κάποια απίστευτα πράγματα και γελάω. Βλέπουμε το επόμενο παιχνίδι, θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε την Καρμιώτισσα».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις