Ο Σακίλ ΜακΚίσικ στο Top-5 των μακροβιότερων ξένων του Ολυμπιακού
Ο Σακίλ ΜακΚίσικ αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό που πλέον θεωρεί οικογένειά του, έχοντας αφήσει ηχηρό το στίγμα του στη νεότερη εποχή των «ερυθρολεύκων».




Αναλυτικά:
«Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν πάρα πολύ καλοί και είχαμε πολλές ευκαιρίες για να σκοράρουμε. Θέλαμε να περιορίσουμε τους πλάγιους της Ανόρθωσης και τα καταφέραμε».
Για το αν το παιχνίδι κρίθηκε στις αλλαγές: «Δεν νομίζω ότι αυτό έπαιξε ρόλο, αλλά σίγουρα η Ανόρθωση είναι καλή ομάδα. Γνωρίζω τους Ισπανούς παίκτες της που σκόραραν εναντίον μας».
Για το πόσο έτοιμος είναι ο Εθνικός: «Έχουμε πολλούς νέους παίκτες, νέο προπονητή. Η ομάδα ήταν στη Β΄ κατηγορία, έγιναν πολλές αλλαγές και δεν είμαστε ακόμα εκεί που θέλω εγώ να είμαστε».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις