«Καπάρωσε» επίσημα θέση στα νοκ-άουτ του Παγκοσμίου Κυπέλλου η Βοσνία μέσω 3ης θέσης!
Η Βοσνία με τους 4 βαθμούς και την παρουσία στην 3η θέση του 2ου ομίλου του Μουντιάλ, βρίσκεται στα νοκ-άουτ, όπως επιβεβαιώθηκε επίσημα!




Μετά τους Σταύρο Γεωργίου και Παναγιώτη Ανδρέου, που πήραν φανέλα βασικού και αγωνίστηκαν για 63 λεπτά, το ντεμπούτο του πραγματοποίησε και ο Άγγελος Νεοφύτου.
Ο νεαρός επιθετικός της Ομόνοιας πέρασε στο παιχνίδι στο 70ο λεπτό στη θέση του Ιωάννη Πίττα, καταγράφοντας την πρώτη του επίσημη συμμετοχή με το εθνόσημο στο στήθος.



Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις