Η Εταιρεία Απόλλων Ποδόσφαιρο (ΔΗΜΟΣΙΑ) Λτδ ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν την ομάδα μας στο νικηφόρο αγώνα πρωταθλήματος κόντρα στον Ολυμπιακό.
Ιδιαίτερες οι ευχαριστίες στους νεαρούς ποδοσφαιριστές της ακαδημίας μας οι οποίοι δεν σταμάτησαν λεπτό να στηρίζουν τους ποδοσφαιριστές μας, έτσι ώστε να φτάσουν σ´ ένα ακόμη νικηφόρο αποτέλεσμα σε αγώνα πρωταθλήματος. Η νίκη αυτή είναι αφιερωμένη στους απανταχού Απολλωνίστες, οι οποίοι δεν είχαν το δικαίωμα να παρακολουθήσουν τον σημερινό αγώνα. Συνεχίζουμε ταπεινά την σκληρή δουλειά και πλέον επικεντρωνόμαστε στον αμέσως επόμενο αγώνα πρωταθλήματος. Γραφείο Τύπου ΑΠΟΛΛΩΝ Λεμεσού