Η πρώτη του Γκάρι σε τελική φάση Μουντιάλ...
Στην πρεμιέρα με την Ισπανία, δεν είχε χρησιμοποιηθεί ο Γκάρι Ροντρίγκεζ...




«Συγχαρητήρια στον Εθνικό για τη νίκη. Ήταν η καλύτερη ομάδα. Αυτό που μας μένει να κάνουμε είναι να προχωρήσουμε. Βλέπουμε σε τι δύσκολη κατάσταση είναι η ομάδα. Ξέρω την Ανόρθωση 31 χρόνια, δεν έχω ξαναδεί τέτοια κατάσταση. Να σκύψουμε τα κεφάλια μας και να προσπαθήσουμε να βγάλουμε από τη δύσκολη θέση αυτή την ομάδα. Ήρθε πολύς κόσμος να μας στηρίξει όμως εμείς δυστυχώς δεν ήμασταν σε θέση να κερδίσουμε το παιχνίδι. Τους ευχαριστούμε. Εάν θέλουμε να πετύχουμε τον στόχο μας, τους θέλουμε κοντά μας και μέσα και έξω».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις