Διπλό μεταγραφικό «κτύπημα» από Κύπρο για την Ντιναμό Τιφλίδας του Τιμούρ Κετσπάγια!
Διπλό μεταγραφικό «κτύπημα» από Κύπρο για την Ντιναμό Τιφλίδας του Τιμούρ Κετσπάγια, αφού ανακοίνωσε την απόκτηση των Πάρη Ψάλτη και Αλγκασίμ Μπα!




«Δεν ξέρει κανείς. Θέλω να μείνω στο ΑΠΟΕΛ. Από το 2018-19 που ήρθα πρώτη φορά, έχω αυτή την ομάδα στην καρδιά μου. Νιώθω ότι συμβάλω και εγώ σε αυτή την δύσκολη στιγμή, για να βρει ξανά τον δρόμο της αυτή η ομάδα και θα τον βρει».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις