«Χώρισαν» ξανά Απόστολος και Στέφανος Τσιτσιπάς: «Τελείωσε η συνεργασία με τον πατέρα μου, τον αγαπώ, αλλά σκέφτομαι το καλύτερο για μένα»
O Στέφανος Τσιτσιπάς θα παίξει στο Wimbledon, χωρίς να έχει στο πλευρό του τον Απόστολο Τσιτσιπά.




Αναλυτικά:
«Ξεκίνησε πολύ κακά για εμάς το παιχνίδι με το αυτογκόλ που μπήκε στα 20 δευτερόλεπτα και μας δημιούργησε περισσότερη πίεση και άγχος. Κάναμε καλές ευκαιρίες, όμως δεν σκοράραμε. Πιέσαμε την Ένωση, αλλά κάναμε ένα λάθος γύρω στο 75΄ και δεχθήκαμε το δεύτερο γκολ. Είναι πισωγύρισμα για εμάς η ήττα, όμως έχουμε δύο εβδομάδες για να καθαρίσουμε το μυαλό μας. Θα παίζουμε μέχρι το τελευταίο λεπτό του πρωταθλήματος και θα διεκδικήσουμε όλους τους βαθμούς. Η Καρμιώτισσα μετά από δύο εβδομάδες θα είναι πολύ πιο δυνατή».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις