Όλιβερ Καν, ο -τελευταίος- Ηγεμόνας
Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2005. Επιβλητικός, αγέρωχος, όπως πάντα με σκληρή όψη, δίχως κανέναν μορφασμό. Σχεδόν παγωμένος.




Αναλυτικά τι δήλωσε ο μάνατζερ του Ντβάλι:
Για πόσα χρήματα μιλάμε;
- Ο σύλλογος δεν μπορεί, αλλά θα σας πω για το ποσό - πριν το EURO, ο πρόεδρος του ΑΠΟΕΛ ζήτησε 2 εκατομμύρια, αλλά τώρα, ίσως θέλει περισσότερα. Ωστόσο, δεν είναι τέτοιος άνθρωπος για να μπλοκάρει τη μεταγραφή. Δεν μπορείς να πάρεις έναν τέτοιο παίκτη στα λευκά. Ένας τέτοιος επαγγελματίας, οικογενειάρχης είναι σπάνιος. Δεν θέλω να βγάζω εκατομμύρια, είμαι νονός του Ντβαλί και θέλω να είναι ευτυχισμένος».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις