Ο Σακίλ ΜακΚίσικ στο Top-5 των μακροβιότερων ξένων του Ολυμπιακού
Ο Σακίλ ΜακΚίσικ αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό που πλέον θεωρεί οικογένειά του, έχοντας αφήσει ηχηρό το στίγμα του στη νεότερη εποχή των «ερυθρολεύκων».




Ο λόγος για τους Μάριο Ηλία και τον Καμπρέρα. Οι δύο επιθετικοί του προσφυγικού σωματείου κάνουν πολύ καλή σεζόν καθώς είναι οι στυλοβάτες στην επίθεση της ομάδας του Σατσιά.
Αμφότεροι έχουν βάλει από 10 γκολ και αποδεικνύουν ότι έχουν πολύ καλή σχέση με τα δίχτυα αλλά την ίδια ώρα πως το καλοκαίρι θα είναι δύσκολο να τους κρατήσει ο Εθνικός.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις