Ρωτάμε εμείς και κάποιοι φίλοι αναγνώστες…
Κάπου πήρε το μάτι μας, ρεπορτάζ άλλης ιστοσελίδας, ότι υπάρχει προβληματισμός στις τάξεις της εκτελεστικής για το κομμάτι που σχετίζεται με την δικαιοσύνη και δη με τον Αριστοτέλη Βρυωνίδη.




Για πρώτη φορά μετά από 20 αγωνιστικές, η ΑΕΖ κατάφερε να μην δεχθεί γκολ.
Ενώ για την Ομόνοια είναι η 6η φορά στην φετινή σεζόν, που δεν καταφέρνει να σκοράρει.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις