ΞΑΝΑ ΜΑΝΑ: Νέα διακοπή, στα αποδυτήρια οι διαιτητές και... επιστροφή μετά από ΔΕΚΑ λεπτά!

ΞΑΝΑ ΜΑΝΑ: Νέα διακοπή, στα αποδυτήρια οι διαιτητές και... επιστροφή μετά από ΔΕΚΑ λεπτά!

Στο 89ο λεπτό του ντέρμπι κορυφής στο ΓΣΠ ανάμεσα στον ΑΠΟΕΛ και την Ανόρθωση, ο Τομανέ σκόραρε και έγραψε το 1-0 για τους «γαλαζοκίτρινους.

Αμέσως μετά τους πανηγυρισμούς, ο διαιτητής Kristoffersen Mads Kristoffer διέκοψε το παιχνίδι και κατευθύνθηκε στα αποδυτήρια μαζί με όλη τη διαιτητική ομάδα.

Όπως μεταφέρθηκε από την Cablenet, υπήρξε ρίψη αντικειμένων στον πάγκο της Ανόρθωσης.

Τελικά, το ματς επανάρχισε μετά από δέκα λεπτά...

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Η αποκάλυψη του Νικόδημου Παπαβασιλείου για τη συνεργασία του με τον Μασέκο στην Κύπρο

Η αποκάλυψη του Νικόδημου Παπαβασιλείου για τη συνεργασία του με τον Μασέκο στην Κύπρο

Ο Νικόδημος Παπαβασιλείου σε δηλώσεις του στην ιστοσελίδα kickoff.com και μεταξύ άλλων ανάφερε ότι δούλεψε με τον Θαπέλο Μασέκο κατά την διάρκεια της παρουσίας του Νοτιοαφρικανού στην ΑΕΛ.