Γιαννακόπουλος: «Δεν κοιτάμε τι κάνουν οι αντίπαλοί μας - Βεβαίως και θέλουμε να περάσουμε τη Ρεάλ…»
Τι απάντησε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος σε ερώτηση που έγινε για το εάν η πίεση είναι μεγαλύτερη μετά την επιτυχημένη σεζόν που είχε ο Ολυμπιακός.




Αναλυτικά όσα είπε:
«Μόλις τώρα διαβάσαμε τις δηλώσεις από πλευράς Εθνικού για τη διαιτησία. Νομίζω ότι κάπου πρέπει να σταματήσει να γίνεται αυτό το πράγμα, με το που χάσει μια ομάδα αμέσως να τα ρίχνει στη διαιτησία και να προσπαθεί να κερδίσει εντυπώσεις. Ένα παιχνίδι που κερδίσαμε 3-0, μια νίκη πεντακάθαρη, ο αντίπαλος δεν μας έφτιαξε ούτε υποψία φάσης σε ολόκληρο το 90λεπτο. Τι ήθελαν δηλαδή, να μην δει την κόκκινη κάρτα ο Μπογκατίνοφ;».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις