ΑΠΟΕΛ: Από θέση ισχύος… πάει στα ντέρμπι!

ΑΠΟΕΛ: Από θέση ισχύος… πάει στα ντέρμπι!

Ο ΑΠΟΕΛ έκανε το καθήκον του και επικράτησε με 3-1 της ΑΕΖ, ανεβαίνοντας στους 32 βαθμούς.

 

Η ομάδα του Σα Πίντο συνεχίζει να παίρνει τους βαθμούς που πρέπει και δεν αφήνει κανένα να χαθεί, στους αγώνες που είναι το φαβορί.

Παρά την ήττα από τον Άρη στην 12η αγωνιστική και το σπάσιμο του νικηφόρου σερί που έτρεχε, δεν απογοητεύτηκε και επέστρεψε με δύο νίκες, απέναντι σε Δόξα και ΑΕΖ.

Από την 14η αγωνιστική βγήκαν κερδισμένη οι «γαλαζοκίτρινοι», αφού είδαν Άρη και Πάφο να δέχονται ήττες και να μένουν στους 29 βαθμούς και τον ΑΠΟΕΛ να έχει πλέον μαξιλαράκι τριών βαθμών.

Έτσι η ομάδα του Σα Πίντο πάει από θέση ισχύος στα επερχόμενα ντέρμπι. Κατά σειρά θα αντιμετωπίσει Πάφο (εκτός), Ομόνοια (τυπικά εντός), Απόλλων (εκτός) και Ανόρθωση (εντός).

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

ΤΕΛΟΣ από την ΕΡΤ το Ελληνικό πρωταθλημα μπάσκετ - Ομόφωνα στον όμιλο ΣΚΑΪ

ΤΕΛΟΣ από την ΕΡΤ το Ελληνικό πρωταθλημα μπάσκετ - Ομόφωνα στον όμιλο ΣΚΑΪ

Ο όμιλος ΣΚΑΪ απέκτησε τα δικαιώματα του πρωταθλήματος μπάσκετ μετά από ψηφοφορία που έγινε σήμερα, με όλες τις ομάδες να τάσσονται υπέρ τη πρότασής του.