ΚΥΠΕΛΛΟ: Βρήκαν κάτοχο 13 εισιτήρια… απέμειναν άλλα 3!

ΚΥΠΕΛΛΟ: Βρήκαν κάτοχο 13 εισιτήρια… απέμειναν άλλα 3!

Τα 13 εισιτήρια από τα 16 για την β φάση του Κυπέλλου Coca – Cola έχουν βρει το κάτοχο τους.

Σήμερα ο Εθνικός επικράτησε με 0-2 της Ομόνοιας Αραδίππου και έκλεισε θέση για την επόμενη φάση.

Τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα και το πρόγραμμα:

Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 
ΑΠΟΕΛ
-Πέγεια 2-0 
Ολυμπιακός-Καρμιώτισσα 4-1 

Τετάρτη 1η Νοεμβρίου 
ΑΕΚ
-Π.Ο Αχυρώνας Ονήσιλος 3-2 

Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 
Ακρίτας-ΑΕΖ 3-4 (παράταση) 
Δόξα-Ομόνοια 29Μ 0-1 
Νέα Σαλαμίνα-ΕΝΠ 6-0 

Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου
Ομόνοια Αραδίππου – Εθνικός Άχνας 0-2 

Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου
19:00 Οθέλλος Αθηαίνου – Διγενής Ακρίτας Μόρφου
19:00 Αγία Νάπα – Απόλλων
19:00 Ανόρθωση – ΕΝΑΔ

Μέχρι τώρα προκρίθηκαν ΑΠΟΕΛ, Ολυμπιακός, ΑΕΚ, ΑΕΖ, Νέα Σαλαμίνα και Ομόνοια 29Μ, Εθνικός Άχνας. Πέρασαν χωρίς αγώνα Πάφος FC, ΠΑΕΕΚ και Freedom24 ΕΝΥ Διγενής Ύψωνα. Από τον β’ γύρο θα αρχίσουν, το ζευγάρι του περσινού τελικού Ομόνοια και ΑΕΛ καθώς και ο Άρης ο οποίος προκρίθηκε στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ.  

Η κλήρωση της β’ φάσης θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου στις 12:00. Οι αγώνες της δεύτερης φάσης θα είναι επίσης μονοί.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

 «Δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο για το φαβορί – Μαρόκο και Ιαπωνία είναι πολύ καλές ομάδες»

«Δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο για το φαβορί – Μαρόκο και Ιαπωνία είναι πολύ καλές ομάδες»

Στον SuperSport 104, μίλησε ο προπονητής της Ομόνοιας 29ης Μαΐου για το ένθετο του Μουντιάλ.