ΤΕΛΟΣ από την ΕΡΤ το Ελληνικό πρωταθλημα μπάσκετ - Ομόφωνα στον όμιλο ΣΚΑΪ
Ο όμιλος ΣΚΑΪ απέκτησε τα δικαιώματα του πρωταθλήματος μπάσκετ μετά από ψηφοφορία που έγινε σήμερα, με όλες τις ομάδες να τάσσονται υπέρ τη πρότασής του.




Βασικά περιμένουν να ενημερωθεί η ΚΟΠ, για το ποσό που έκλεισε το deal των Άγγλων και του Ούγγρων και αναλόγως να λάβει το μερίδιο της η ΑΕΛ. Θα αποσταλεί το… ρευστό σε λογαριασμό της Ομοσπονδίας και στη συνέχεια θα γίνει έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό των γαλαζοκίτρινων.
Δεν έχει καμία «εμπλοκή» στην υπόθεση Μαέ, ο πρώην πρόεδρος της ομάδας Αντρέας Σοφοκλέους, αφού πλέον η ΚΟΠ και οι διεθνείς συνομπονδίες, αναγνωρίζουν το Δ.Σ. του Σωματείου.
Παρότι ο Βελγοαμαροκινός άσος πουλήθηκε πριν δυο χρόνια, επι διακυβέρνησης «Σόφο» στον Ουγγρικο σύλλογο.
Το σίγουρο είναι το ποσό που θα εισπράξει η ΑΕΛ, θα είναι πιο κάτω από τις 480 χιλιάδες ευρώ, που γράφτηκε σε μερίδα των κυπριακών μήντια…
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις