Έκαμαν «μεσοβέζικες» δουλειές με τον Σένσι…
Η χθεσινή είδηση ότι η ΤΣΣΚΑ Σόφιας θα πληρώσει την ρήτρα αποδέσμευσης του Σένσι, έχει προκαλέσει στεναχώρια και απογοήτευση στους οπαδούς της Ανόρθωσης.




Σπιλέφσκι: «Η Ευρωπαϊκή συμμετοχή, η συμμετοχή στο Champions League ήταν κάτι για το οποίο παλέψαμε στο περσινό πρωτάθλημα και το πετύχαμε. Ενδεχομένως τώρα να έχουμε και την ευκαιρία να μπούμε στους ομίλους, ξέρουμε ότι έχουμε μεγάλη ευθύνη γιατί εκπροσωπούμε την πόλη μας, τους φιλάθλους μας και την Κύπρο. Θέλουμε να τους κάνουμε περήφανους. Θέλουμε να κερδίσουμε φιλάθλους ακόμα και εκτός Κύπρου. Είναι μεγάλη ευκαιρία για τους ποδοσφαιριστές μου για να δείξουν τις ικανότητές τους στην κορυφαία ευρωπαϊκή διοργάνωση. Θέλουμε να μαζέψουμε βαθμούς για λογαριασμό του Κυπριακού πρωταθλήματος με την ελπίδα ότι η Κύπρος θα ανέβει στην κατάταξη.»
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις