ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ομόνοια: Τα στιγμιότυπα από το... τρίμπαλο της Καϊράτ και το γκολ που δέχθηκε (ΒΙΝΤΕΟ)
Η Καϊράτ, πιθανή αντίπαλος της Ομόνοιας στο Τσ. Λιγκ, επικράτησε με 1-3 της Οκζέτπες και σκαρφάλωσε στην κορυφή του πρωταθλήματος στο Καζακστάν.




Στα... μισά του δρόμου για το ΣΕΦ ανέβηκαν οι Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος στο πούλμαν που μετέφερε την αποστολή του Ολυμπιακού, από το ΟΑΚΑ, μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Οι ιδιοκτήτες της «ερυθρόλευκης» μοίρασαν από κοντά τα συγχαρητήριά τους στους παίκτες και το προπονητικό επιτελείο και μετά συμμετείχαν στο... πάρτι που έγινε στο Φάληρο μαζί με τους οπαδούς της ομάδας του Πειραιά.
Πηγή: sport-fm.gr
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις