Ζ. Βρύζας: "Δεν πήγα στον Παναθηναϊκό γιατί ήθελα να είμαι αποδεκτός στην πόλη μου" (ΒΙΝΤΕΟ)
O αθλητικός διευθυντής του ΑΠΟΕΛ Ζήσης Βρύζας παραχώρησε συνέντευξη στο Betarades.gr




«Βρίσκομαι από την Εθνική από τα 17 μου και θα είμαι ηγέτης μέχρι να τελειώσω την καριέρα μου. Νομίζω ότι είναι ώρα να αρχίσουμε να παίρνουμε αποτελέσματα και βαθμούς. Είναι η ώρα για να κάνουμε κάτι καλό. Δεν είναι ώρα για λόγια. Κάθε επόμενο ματς είναι το πιο σημαντικό. Πρέπει να δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό και παραπάνω, δυστυχώς, γιατί είμαστε Κύπρος. Ο κόουτς έφερε τη δική του νοοτροπία και αυτό είναι σημαντικό για τον κάθε ποδοσφαιριστή. Θέλει να νικάμε με όποιον παίζουμε. Μπαίνουμε στο γήπεδο με νοοτροπία νικητή».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις