Η αποστολή του Άρη για το παιχνίδι με την Ομόνοια (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)

Η αποστολή του Άρη για το παιχνίδι με την Ομόνοια (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)

Ο Άρης ανακοίνωσε σήμερα το πρωί, την αποστολή για το αποψινό (19:00) ματς στο "Αλφαμέγα" με αντίπαλο την Ομόνοια, για την 9η αγωνιστική των πλέι-οφ του Α΄ γκρουπ.

Συγκεριμένα, ο Αλεξέι Σπιλέφσκι πήρε στην αποστολή 23 παίκτες.

Αναλυτικά:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Το παραμύθι συνεχίζεται: Το Πράσινο Ακρωτήρι έμεινε όρθιο και απέναντι στην Ουρουγουάη και ονειρεύεται «32»

Το παραμύθι συνεχίζεται: Το Πράσινο Ακρωτήρι έμεινε όρθιο και απέναντι στην Ουρουγουάη και ονειρεύεται «32»

Το Πράσινο Ακρωτήρι κοίταξε στα μάτια και την Ουρουγουάη, πήρε την ισοπαλία (2-2) και έμεινε ολοζώντανο στη μάχη της πρόκρισης για τους «32», ενώ η σελέστε θα παίξει τα ρέστα της κόντρα στην Ισπανία.