ΤΟΣΑ εισιτήρια «κόπηκαν» στο ντέρμπι ΑΕΚ-ΑΠΟΕΛ

ΤΟΣΑ εισιτήρια «κόπηκαν» στο ντέρμπι ΑΕΚ-ΑΠΟΕΛ

Μπορεί να είναι Δευτέρα, αλλά πήγε αρκετός κόσμος της ΑΕΚ και του ΑΠΟΕΛ απόψε στην "Αρένα", για να παρακολουθήσει το ντέρμπι κορυφής, για την 3η αγωνιστική των πλέι-οφ του Α΄ γκρουπ.

Συγκεκριμένα, "κόπηκαν" 4651 εισιτήρια.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Εκφωνητής του Μουντιάλ έχασε τη διαπίστευση του από τη FIFA, μετά από ξέσπασμα για κόκκινη κάρτα! (ΒΙΝΤΕΟ)

Εκφωνητής του Μουντιάλ έχασε τη διαπίστευση του από τη FIFA, μετά από ξέσπασμα για κόκκινη κάρτα! (ΒΙΝΤΕΟ)

Ο Παραγουανός εκφωνητής Χόρχε «Τσίπι» Βέρα τιμωρήθηκε από τη FIFA μετά από έντονη επίθεση στον αέρα για την αποβολή του Αλμιρόν.