Σάντης παρέα με Κωνσταντίνο Αργυρό στο ντέρμπι! (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Σάντης παρέα με Κωνσταντίνο Αργυρό στο ντέρμπι! (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Μαζί με τον δημοφιλή Ελλαδίτη τραγουδιστή, Κωνσταντίνο Αργυρό, παρακολουθεί το ντέρμπι Ανόρθωση-Ομόνοια στο "Αντώνης Παπαδόπουλος", ο πρόεδρος της "Κυρίας", Ανδρέας Σάντης.

Δείτε φωτογραφίες:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

ΕΝΤΑΣΗ με Δώνη στη συνέντευξη Τύπου μετά την τεσσάρα: «Πιστεύετε ότι θα με απολύσουν για το 5-4-1;»

ΕΝΤΑΣΗ με Δώνη στη συνέντευξη Τύπου μετά την τεσσάρα: «Πιστεύετε ότι θα με απολύσουν για το 5-4-1;»

Ο Γιώργος Δώνης εξήγησε το 5-4-1 απέναντι στην Ισπανία, μίλησε για λάθη, ανασφάλεια και έλλειψη συνοχής, υπεραμύνθηκε των επιλογών του και τόνισε πως η ομάδα θα επιστρέψει στο επίπεδο που πρέπει.