Το... Ουκρανικό δίδυμο της Ομόνοιας (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)

Το... Ουκρανικό δίδυμο της Ομόνοιας (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)

"Πηγαδάκι" στον αγωνιστικό χώρο του "Αντώνης Παπαδόπουλος" μεταξύ των δύο Ουκρανών ποδοσφαιριστών της Ομόνοιας, Μπέζους και Μπεσεντίν.

Δείτε τη σχετική φωτογραφία:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Το «αντίο» του Σένσι στους Ανορθωσιάτες: «Δεν θα σας ξεχάσω ποτέ και από σήμερα θα έχετε...»

Το «αντίο» του Σένσι στους Ανορθωσιάτες: «Δεν θα σας ξεχάσω ποτέ και από σήμερα θα έχετε...»

Ο Ιταλός μεσοεπιθετικός, Στέφανο Σένσι, ο οποίος θα συνεχίσει την καριέρα του στην ΤΣΣΚΑ Σόφιας, αποχαιρέτησε τους πάντες στην Ανόρθωση με ανάρτηση του στα social media.