ΟΡΙΣΤΙΚΟ: Επιστρέφει στο Μακάρειο από την 20η αγωνιστική ο Ολυμπιακός

ΟΡΙΣΤΙΚΟ: Επιστρέφει στο Μακάρειο από την 20η αγωνιστική ο Ολυμπιακός

Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΚΟΠ ενέκρινε γραπτό αίτημα του Ολυμπιακού και από την 20η αγωνιστική του Πρωταθλήματος Cyta, για όλους τους εντός έδρας αγώνες του περιόδου 2022 - 2023, θα χρησιμοποιεί για έδρα του το Μακάρειο Στάδιο, αντί το Στάδιο ΓΣΠ.

Ο επόμενος εντός έδρας του Ολυμπιακού είναι ορισμένος την Παρασκευή 20 Ιανουαρίου με αντίπαλο την ΑΕΚ.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

ΑΕΚ: Κάτοικος Λάρνακας ο Γιαν Ρέπας

ΑΕΚ: Κάτοικος Λάρνακας ο Γιαν Ρέπας

Η ΑΕΚ ανακοίνωσε την απόκτηση του Σλοβένου μέσου, Γιαν Ρέπας.