WNBA: Η Έιτζα Γουίλσον αναδείχθηκε ομόφωνα MVP του πρωταθλήματος και προσέθεσε το τρίτο βραβείο στη συλλογή της
Η Έιτζα Γουίλσον σάρωσε τα πάντα φέτος στο WNBA και αναδείχθηκε MVP της Λίγκας για τρίτη φορά στην καριέρα της μετά το 2020 ακι το 2022. Η σταρ των Λας Βέγκας Έισις έγινε, μάλιστα, η μόλις δεύτερη παίκτρια που παίρνει το βραβείο με ομόφωνη ψηφοφορία.

