Ο ΑΠΟΠ νίκησε την Ανόρθωση
Με νίκη για την ομάδα του ΑΠΟΠ, ολοκληρώθηκε το δεύτερο παιχνίδι του Σαββάτου για την 14η αγωνιστική της πρώτης φάσης, στο πρωτάθλημα της ΟΠΑΠ Basket League, καθώς στην αναμέτρηση που έγινε στην αίθουσα της 2ης τεχνικής σχολής Λεμεσού, η ομάδα της Πάφου, κέρδισε την Ανόρθωση με 70-62.

