Μπήκαν στον κλειστό στίβο φοιτητές-αθλητές μας στις ΗΠΑ - Οι επιδόσεις τους
Στην πρώτη εβδομάδα του Δεκέμβρη συνηθίζεται στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής να διεξάγονται τα πρώτα μίτινγκ κλειστού στίβου, για τους αθλητές – φοιτητές των εκεί Πανεπιστημίων.

